Veel gestelde vragen
Wat is de levertijd van een bestelling?
Al onze producten worden voor u op maat gemaakt in de fabriek, de
levertijd is daarom per product afhankelijk. Wij streven er naar onze
producten binnen 10 werkdagen te leveren, in het hoogseizoen kan dit
10 á 15 werkdagen zijn.
Hoelang heb ik garantie op een rolluik?
U heeft 5 jaar fabrieksgarantie op het rolluik.
De garantie geld mits alle montage-instructies juist zijn opgevolgd.
Hoe kan ik betalen bij rolluiken gigant?
U kunt bij rolluiken-gigant uitsluitend betalen met IDEAL, hiermee bent u verzekerd van een veilige afhandeling.
Hoe maak ik een rolluik schoon?
Schoonmaken rolluik (buitenkant)
Wij adviseren het rolluik 1 a 2 keer per jaar schoon te maken om U kunt uw rolluiken het beste schoonmaken met een spons, gebruik hierbij geen agressieve schoonmaakmiddelen. Het in de wax zetten van een rolluik is net zoals bij een auto aan te raden. Hierdoor blijft de lak langer mooi en hecht het vuil niet makkelijk aan het rolluik.
Schoonmaken rolluiken (binnenkant)
Het schoonmaken van de binnenkant van het rolluik is niet altijd even makkelijk, wanneer het raam naar binnen open gaat kunt u er natuurlijk gemakkelijk bij. U laat het rolluik zakken en u kunt eenvoudig alle lamellen schoonmaken met een zachte spons en een sopje.
Wanneer het raam naar buiten open gaat is het een stuk moeilijker, u zult het dan van buitenaf moeten doen. U neemt een kruisschroevendraaier, en maakt de vier schroefjes los die in kap van het rolluik zitten, hierna verwijdert u de kap van de voorkant van het rolluik. Nu kijkt u tegen de vieze binnenkant van het rolluik aan, vanuit hier kunt u beginnen met schoonmaken door het rolluik steeds een stukje omhoog of omlaag te doen.
Heeft u een vraag die er niet bij staat, stel deze dan gerust via ons contact formulier, u krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.